نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش برخط اثر محیط حامی خودپیروی بر خودتنظیمی یادگیری در آموزش بر‌خط: نقش واسطه‌ای گفتار درونی مختص یادگیری [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 242-215]
  • آموزش مجازی بررسی عوامل موثر در پذیرش و استفاده از فناوری سیستم مدیریت یادگیری توسط دانشجویان دانشگاه فرهنگیان [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 101-119]

ا

  • احساس تنهایی طراحی بسته‌ی آموزشی ارتباط اصیل مبتنی بر نظریه وجودگرا و اثر بخشی آن بر احساس معنا و احساس تنهایی دانشجویان [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 264-243]
  • اختلال نارسایی توجه/یبش‌فعالی اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر پرخاشگری، قلدری و قربانی‌شدن دانش‌آموزان دختر با اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 160-177]
  • ارتباط اصیل طراحی بسته‌ی آموزشی ارتباط اصیل مبتنی بر نظریه وجودگرا و اثر بخشی آن بر احساس معنا و احساس تنهایی دانشجویان [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 264-243]
  • ارزشیابی از یادگیری اثربخشی رویکرد یادگیری وارونه فردی- مشارکتی و شکل ارزشیابی آن بر بازده‏‌های سطح بالای شناختی در درس علوم تجربی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 65-82]
  • اشتیاق تحصیلی اثر بخشی برنامه آموزش شایستگی اجتماعی در رفتارهای قلدری، بهزیستی و اشتیاق تحصیلی دانش آموزان قلدر [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 74-49]
  • اندازه‌گیری اعتباریابی نسخه کوتاه مقیاس نظم‌بخشی انگیزشی در دانشجویان [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 24-1]
  • انگیزش تحصیلی پیش بینی پایداری تحصیلی براساس باورهای هوشی دانشجویان: نقش واسطه ای انگیزش تحصیلی درونی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 96-75]
  • اهداف پیشرفت بررسی رابطه محیط حامی خودمختاری و هیجان‌های پیشرفت مثبت دانشجویان هنر در دوران همه‌گیری بیماری کووید-19: نقش واسطه‌ای اهداف پیشرفت [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 214-191]

ب

  • بازارزیابی شناختی نقش واسطه‌ای ذهن‌آگاهی در رابطه تاب‌آوری و مقابله فعال با بازارزیابی شناختی در نوجوانان دختر [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 190-167]
  • بازده‌های شناختی اثربخشی رویکرد یادگیری وارونه فردی- مشارکتی و شکل ارزشیابی آن بر بازده‏‌های سطح بالای شناختی در درس علوم تجربی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 65-82]
  • بازی رفتار خوب اثربخشی برنامه بازی رفتار خوب بر مشکلات رفتاری دانش‌آموزان با کم‌توانی ذهنی: یک مطالعه تک‌آزمودنی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 83-100]
  • باورهای هوشی پیش بینی پایداری تحصیلی براساس باورهای هوشی دانشجویان: نقش واسطه ای انگیزش تحصیلی درونی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 96-75]
  • برنامه شایستگی اجتماعی اثر بخشی برنامه آموزش شایستگی اجتماعی در رفتارهای قلدری، بهزیستی و اشتیاق تحصیلی دانش آموزان قلدر [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 74-49]
  • بهزیستی تحصیلی اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر هیجان‌های تحصیلی و بهزیستی تحصیلی دانش‌آموزان پسر پایه ششم ابتدایی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 211-225]
  • بهزیستی تحصیلی مدل ساختاری از رابطۀ سرمایه‌های تحولی درونی و بیرونی با بهزیستی تحصیلی: نقش میانجی حس انسجام [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 226-248]
  • بهزیستی تحصیلی نقش واسطه‌گری خودتنظیمی انگیزشی در رابطۀ هیجان تحصیلی امید و بهزیستی تحصیلی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 48-25]
  • بهزیستی تحصیلی اثر بخشی برنامه آموزش شایستگی اجتماعی در رفتارهای قلدری، بهزیستی و اشتیاق تحصیلی دانش آموزان قلدر [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 74-49]
  • بهزیستی روان‌شناختی ذهن‌آگاهی و بهزیستی روان‌شناختی: واسطه‌گری عزت نفس [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 166-143]

پ

  • پایایی ساخت و اعتباریابی مقدماتی ابزار غربالگری تاب‌آوری روان‌شناختی در نوجوانان تیزهوش [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 178-210]
  • پایداری تحصیلی پیش بینی پایداری تحصیلی براساس باورهای هوشی دانشجویان: نقش واسطه ای انگیزش تحصیلی درونی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 96-75]
  • پذیرش فناوری بررسی عوامل موثر در پذیرش و استفاده از فناوری سیستم مدیریت یادگیری توسط دانشجویان دانشگاه فرهنگیان [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 101-119]
  • پرخاشگری اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر پرخاشگری، قلدری و قربانی‌شدن دانش‌آموزان دختر با اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 160-177]
  • پژوهش تک‌آزمودنی اثربخشی برنامه بازی رفتار خوب بر مشکلات رفتاری دانش‌آموزان با کم‌توانی ذهنی: یک مطالعه تک‌آزمودنی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 83-100]
  • پیشرفت تحصیلی ادراک دانشجویان از تأثیر یادگیری مشارکتی بر پیشرفت تحصیلی: پیگیری کیفی یک مطالعه آزمایشی در حوزه علوم تربیتی در دانشگاه تهران [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 308-287]
  • پیشرفت تربیتی طراحی و اعتباربخشی چارچوب مفهومی سنجش شایستگی‌های غیرشناختی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 142-97]

ت

  • تاب‌آوری نقش واسطه‌ای ذهن‌آگاهی در رابطه تاب‌آوری و مقابله فعال با بازارزیابی شناختی در نوجوانان دختر [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 190-167]
  • تاب آوری ساخت و اعتباریابی مقدماتی ابزار غربالگری تاب‌آوری روان‌شناختی در نوجوانان تیزهوش [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 178-210]
  • تدریس نوآورانه کاوش مؤلفه‌های اثربخش در تدریس نوآورانه اساتید در فضای مجازی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 120-142]
  • تعامل با هم‌سالان اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر پرخاشگری، قلدری و قربانی‌شدن دانش‌آموزان دختر با اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 160-177]
  • تعلق خاطر به دانشگاه تعلق خاطر به دانشگاه به‌منزله تعیین‌‏گر هویت: تحلیل کیفی نظام معنایی دانشجویان دانشگاه شیراز [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 46-64]
  • تفکر شناسایی مولفه‌های تفکر محاسباتی در مهارت‌های یادگیری دوره ابتدایی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 16-45]
  • تفکر انتقادی اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر هیجان‌های تحصیلی و بهزیستی تحصیلی دانش‌آموزان پسر پایه ششم ابتدایی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 211-225]
  • تفکر محاسباتی شناسایی مولفه‌های تفکر محاسباتی در مهارت‌های یادگیری دوره ابتدایی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 16-45]
  • تنظیم هیجان اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر پرخاشگری، قلدری و قربانی‌شدن دانش‌آموزان دختر با اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 160-177]

ح

  • حس انسجام مدل ساختاری از رابطۀ سرمایه‌های تحولی درونی و بیرونی با بهزیستی تحصیلی: نقش میانجی حس انسجام [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 226-248]

خ

  • خودپیروی اثر محیط حامی خودپیروی بر خودتنظیمی یادگیری در آموزش بر‌خط: نقش واسطه‌ای گفتار درونی مختص یادگیری [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 242-215]
  • خودتنظیمی انگیزشی نقش واسطه‌گری خودتنظیمی انگیزشی در رابطۀ هیجان تحصیلی امید و بهزیستی تحصیلی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 48-25]
  • خودتنظیمی یادگیری اثر محیط حامی خودپیروی بر خودتنظیمی یادگیری در آموزش بر‌خط: نقش واسطه‌ای گفتار درونی مختص یادگیری [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 242-215]

د

  • دانش‌آموز شناسایی مولفه‌های تفکر محاسباتی در مهارت‌های یادگیری دوره ابتدایی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 16-45]
  • دانش آموزان آسیب‌دیده بینایی بررسی اثربخشی یادگیری مشارکتی بر رفتارهای کلامی دانش‌آموزان آسیب‌دیده بینایی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 1-15]
  • دانش‌آموزان پسر اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر هیجان‌های تحصیلی و بهزیستی تحصیلی دانش‌آموزان پسر پایه ششم ابتدایی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 211-225]
  • دانشجو ادراک دانشجویان از تأثیر یادگیری مشارکتی بر پیشرفت تحصیلی: پیگیری کیفی یک مطالعه آزمایشی در حوزه علوم تربیتی در دانشگاه تهران [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 308-287]
  • دانشجویان مدل ساختاری از رابطۀ سرمایه‌های تحولی درونی و بیرونی با بهزیستی تحصیلی: نقش میانجی حس انسجام [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 226-248]
  • دانشجویان دارای افت تحصیلی اثربخشی آموزش زبان بدن بر طرح‌واره ‌های شکست و نقص در دانشجویان دارای افت تحصیلی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 143-159]
  • دانشجویان هنر بررسی رابطه محیط حامی خودمختاری و هیجان‌های پیشرفت مثبت دانشجویان هنر در دوران همه‌گیری بیماری کووید-19: نقش واسطه‌ای اهداف پیشرفت [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 214-191]
  • دانش هیجانی ارتقاء نظریه‌ذهن و دانش‌هیجانی کودکان پیش‌دبستانی: متناسب‌سازی و بررسی اثربخشی بسته آموزش واسطه‌گری مادران مبتنی بر رویکرد تحول یکپارچه انسان [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 286-265]
  • درس برنامه ریزی آموزشی ادراک دانشجویان از تأثیر یادگیری مشارکتی بر پیشرفت تحصیلی: پیگیری کیفی یک مطالعه آزمایشی در حوزه علوم تربیتی در دانشگاه تهران [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 308-287]
  • درس روشها و فنون تدریس ادراک دانشجویان از تأثیر یادگیری مشارکتی بر پیشرفت تحصیلی: پیگیری کیفی یک مطالعه آزمایشی در حوزه علوم تربیتی در دانشگاه تهران [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 308-287]
  • درگیری تحصیلی کاوش مؤلفه‌های اثربخش در تدریس نوآورانه اساتید در فضای مجازی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 120-142]
  • دوره ابتدایی شناسایی مولفه‌های تفکر محاسباتی در مهارت‌های یادگیری دوره ابتدایی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 16-45]

ذ

  • ذهن‌آگاهی ذهن‌آگاهی و بهزیستی روان‌شناختی: واسطه‌گری عزت نفس [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 166-143]
  • ذهن‌آگاهی نقش واسطه‌ای ذهن‌آگاهی در رابطه تاب‌آوری و مقابله فعال با بازارزیابی شناختی در نوجوانان دختر [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 190-167]

ر

  • راهبردهای مقابله ساخت و اعتباریابی مقدماتی ابزار غربالگری تاب‌آوری روان‌شناختی در نوجوانان تیزهوش [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 178-210]
  • رفتارهای قلدری اثر بخشی برنامه آموزش شایستگی اجتماعی در رفتارهای قلدری، بهزیستی و اشتیاق تحصیلی دانش آموزان قلدر [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 74-49]
  • رفتارهای کلامی بررسی اثربخشی یادگیری مشارکتی بر رفتارهای کلامی دانش‌آموزان آسیب‌دیده بینایی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 1-15]
  • روایی ساخت و اعتباریابی مقدماتی ابزار غربالگری تاب‌آوری روان‌شناختی در نوجوانان تیزهوش [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 178-210]
  • روایی سازه اعتباریابی نسخه کوتاه مقیاس نظم‌بخشی انگیزشی در دانشجویان [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 24-1]
  • رویکرد تحول یک‍پارچه انسان ارتقاء نظریه‌ذهن و دانش‌هیجانی کودکان پیش‌دبستانی: متناسب‌سازی و بررسی اثربخشی بسته آموزش واسطه‌گری مادران مبتنی بر رویکرد تحول یکپارچه انسان [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 286-265]

ز

  • زبان بدن اثربخشی آموزش زبان بدن بر طرح‌واره ‌های شکست و نقص در دانشجویان دارای افت تحصیلی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 143-159]

س

  • سرمایه‌های بیرونی مدل ساختاری از رابطۀ سرمایه‌های تحولی درونی و بیرونی با بهزیستی تحصیلی: نقش میانجی حس انسجام [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 226-248]
  • سرمایه‌های درونی مدل ساختاری از رابطۀ سرمایه‌های تحولی درونی و بیرونی با بهزیستی تحصیلی: نقش میانجی حس انسجام [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 226-248]
  • سنجش طراحی و اعتباربخشی چارچوب مفهومی سنجش شایستگی‌های غیرشناختی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 142-97]
  • سیستم مدیریت یادگیری بررسی عوامل موثر در پذیرش و استفاده از فناوری سیستم مدیریت یادگیری توسط دانشجویان دانشگاه فرهنگیان [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 101-119]

ش

  • شایستگی‌ها طراحی و اعتباربخشی چارچوب مفهومی سنجش شایستگی‌های غیرشناختی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 142-97]

ط

  • طرح‌واره شکست اثربخشی آموزش زبان بدن بر طرح‌واره ‌های شکست و نقص در دانشجویان دارای افت تحصیلی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 143-159]
  • طرح‌واره نقص اثربخشی آموزش زبان بدن بر طرح‌واره ‌های شکست و نقص در دانشجویان دارای افت تحصیلی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 143-159]

ع

  • عزت نفس ذهن‌آگاهی و بهزیستی روان‌شناختی: واسطه‌گری عزت نفس [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 166-143]

ف

  • فرزندپروری ارتقاء نظریه‌ذهن و دانش‌هیجانی کودکان پیش‌دبستانی: متناسب‌سازی و بررسی اثربخشی بسته آموزش واسطه‌گری مادران مبتنی بر رویکرد تحول یکپارچه انسان [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 286-265]
  • فضای مجازی کاوش مؤلفه‌های اثربخش در تدریس نوآورانه اساتید در فضای مجازی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 120-142]

ک

  • کم‌توانی ذهنی اثربخشی برنامه بازی رفتار خوب بر مشکلات رفتاری دانش‌آموزان با کم‌توانی ذهنی: یک مطالعه تک‌آزمودنی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 83-100]

گ

  • گفتار درونی مختص یادگیری اثر محیط حامی خودپیروی بر خودتنظیمی یادگیری در آموزش بر‌خط: نقش واسطه‌ای گفتار درونی مختص یادگیری [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 242-215]

م

  • محیط حامی خودمختاری بررسی رابطه محیط حامی خودمختاری و هیجان‌های پیشرفت مثبت دانشجویان هنر در دوران همه‌گیری بیماری کووید-19: نقش واسطه‌ای اهداف پیشرفت [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 214-191]
  • مشکلات رفتاری اثربخشی برنامه بازی رفتار خوب بر مشکلات رفتاری دانش‌آموزان با کم‌توانی ذهنی: یک مطالعه تک‌آزمودنی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 83-100]
  • معنای زندگی طراحی بسته‌ی آموزشی ارتباط اصیل مبتنی بر نظریه وجودگرا و اثر بخشی آن بر احساس معنا و احساس تنهایی دانشجویان [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 264-243]
  • مقابله فعال نقش واسطه‌ای ذهن‌آگاهی در رابطه تاب‌آوری و مقابله فعال با بازارزیابی شناختی در نوجوانان دختر [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 190-167]
  • مقیاس نظم‌بخشی انگیزشی اعتباریابی نسخه کوتاه مقیاس نظم‌بخشی انگیزشی در دانشجویان [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 24-1]
  • مهارت‌های تفکر شناسایی مولفه‌های تفکر محاسباتی در مهارت‌های یادگیری دوره ابتدایی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 16-45]
  • مهارت‌های غیرشناختی طراحی و اعتباربخشی چارچوب مفهومی سنجش شایستگی‌های غیرشناختی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 142-97]

ن

  • نابینا بررسی اثربخشی یادگیری مشارکتی بر رفتارهای کلامی دانش‌آموزان آسیب‌دیده بینایی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 1-15]
  • نظام معنایی تعلق خاطر به دانشگاه به‌منزله تعیین‌‏گر هویت: تحلیل کیفی نظام معنایی دانشجویان دانشگاه شیراز [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 46-64]
  • نظریه ذهن ارتقاء نظریه‌ذهن و دانش‌هیجانی کودکان پیش‌دبستانی: متناسب‌سازی و بررسی اثربخشی بسته آموزش واسطه‌گری مادران مبتنی بر رویکرد تحول یکپارچه انسان [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 286-265]
  • نوجوانان تیزهوش ساخت و اعتباریابی مقدماتی ابزار غربالگری تاب‌آوری روان‌شناختی در نوجوانان تیزهوش [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 178-210]
  • نوجوانان دختر نقش واسطه‌ای ذهن‌آگاهی در رابطه تاب‌آوری و مقابله فعال با بازارزیابی شناختی در نوجوانان دختر [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 190-167]

و

  • واسطه‌گری مادران ارتقاء نظریه‌ذهن و دانش‌هیجانی کودکان پیش‌دبستانی: متناسب‌سازی و بررسی اثربخشی بسته آموزش واسطه‌گری مادران مبتنی بر رویکرد تحول یکپارچه انسان [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 286-265]

ه

  • هویت تعلق خاطر به دانشگاه به‌منزله تعیین‌‏گر هویت: تحلیل کیفی نظام معنایی دانشجویان دانشگاه شیراز [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 46-64]
  • هیجان تحصیلی امید نقش واسطه‌گری خودتنظیمی انگیزشی در رابطۀ هیجان تحصیلی امید و بهزیستی تحصیلی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 48-25]
  • هیجان‌های پیشرفت مثبت بررسی رابطه محیط حامی خودمختاری و هیجان‌های پیشرفت مثبت دانشجویان هنر در دوران همه‌گیری بیماری کووید-19: نقش واسطه‌ای اهداف پیشرفت [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 214-191]
  • هیجان‌های تحصیلی اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر هیجان‌های تحصیلی و بهزیستی تحصیلی دانش‌آموزان پسر پایه ششم ابتدایی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 211-225]

ی

  • یادگیری از ارزشیابی اثربخشی رویکرد یادگیری وارونه فردی- مشارکتی و شکل ارزشیابی آن بر بازده‏‌های سطح بالای شناختی در درس علوم تجربی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 65-82]
  • یادگیری خودنظم‌بخش اعتباریابی نسخه کوتاه مقیاس نظم‌بخشی انگیزشی در دانشجویان [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 24-1]
  • یادگیری مشارکتی بررسی اثربخشی یادگیری مشارکتی بر رفتارهای کلامی دانش‌آموزان آسیب‌دیده بینایی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 1-15]
  • یادگیری مشارکتی اثربخشی رویکرد یادگیری وارونه فردی- مشارکتی و شکل ارزشیابی آن بر بازده‏‌های سطح بالای شناختی در درس علوم تجربی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 65-82]
  • یادگیری مشارکتی ادراک دانشجویان از تأثیر یادگیری مشارکتی بر پیشرفت تحصیلی: پیگیری کیفی یک مطالعه آزمایشی در حوزه علوم تربیتی در دانشگاه تهران [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 308-287]
  • یادگیری وارونه اثربخشی رویکرد یادگیری وارونه فردی- مشارکتی و شکل ارزشیابی آن بر بازده‏‌های سطح بالای شناختی در درس علوم تجربی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 65-82]
  • یادگیری وارونه فردی اثربخشی رویکرد یادگیری وارونه فردی- مشارکتی و شکل ارزشیابی آن بر بازده‏‌های سطح بالای شناختی در درس علوم تجربی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 65-82]