آ
-
آموزش برخط
اثر محیط حامی خودپیروی بر خودتنظیمی یادگیری در آموزش برخط: نقش واسطهای گفتار درونی مختص یادگیری [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 242-215]
-
آموزش مجازی
بررسی عوامل موثر در پذیرش و استفاده از فناوری سیستم مدیریت یادگیری توسط دانشجویان دانشگاه فرهنگیان [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 101-119]
ا
-
احساس تنهایی
طراحی بستهی آموزشی ارتباط اصیل مبتنی بر نظریه وجودگرا و اثر بخشی آن بر احساس معنا و احساس تنهایی دانشجویان [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 264-243]
-
اختلال نارسایی توجه/یبشفعالی
اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر پرخاشگری، قلدری و قربانیشدن دانشآموزان دختر با اختلال نارسایی توجه/ بیشفعالی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 160-177]
-
ارتباط اصیل
طراحی بستهی آموزشی ارتباط اصیل مبتنی بر نظریه وجودگرا و اثر بخشی آن بر احساس معنا و احساس تنهایی دانشجویان [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 264-243]
-
ارزشیابی از یادگیری
اثربخشی رویکرد یادگیری وارونه فردی- مشارکتی و شکل ارزشیابی آن بر بازدههای سطح بالای شناختی در درس علوم تجربی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 65-82]
-
اشتیاق تحصیلی
اثر بخشی برنامه آموزش شایستگی اجتماعی در رفتارهای قلدری، بهزیستی و اشتیاق تحصیلی دانش آموزان قلدر [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 74-49]
-
اندازهگیری
اعتباریابی نسخه کوتاه مقیاس نظمبخشی انگیزشی در دانشجویان [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 24-1]
-
انگیزش تحصیلی
پیش بینی پایداری تحصیلی براساس باورهای هوشی دانشجویان: نقش واسطه ای انگیزش تحصیلی درونی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 96-75]
-
اهداف پیشرفت
بررسی رابطه محیط حامی خودمختاری و هیجانهای پیشرفت مثبت دانشجویان هنر در دوران همهگیری بیماری کووید-19: نقش واسطهای اهداف پیشرفت [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 214-191]
ب
-
بازارزیابی شناختی
نقش واسطهای ذهنآگاهی در رابطه تابآوری و مقابله فعال با بازارزیابی شناختی در نوجوانان دختر [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 190-167]
-
بازدههای شناختی
اثربخشی رویکرد یادگیری وارونه فردی- مشارکتی و شکل ارزشیابی آن بر بازدههای سطح بالای شناختی در درس علوم تجربی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 65-82]
-
بازی رفتار خوب
اثربخشی برنامه بازی رفتار خوب بر مشکلات رفتاری دانشآموزان با کمتوانی ذهنی: یک مطالعه تکآزمودنی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 83-100]
-
باورهای هوشی
پیش بینی پایداری تحصیلی براساس باورهای هوشی دانشجویان: نقش واسطه ای انگیزش تحصیلی درونی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 96-75]
-
برنامه شایستگی اجتماعی
اثر بخشی برنامه آموزش شایستگی اجتماعی در رفتارهای قلدری، بهزیستی و اشتیاق تحصیلی دانش آموزان قلدر [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 74-49]
-
بهزیستی تحصیلی
اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر هیجانهای تحصیلی و بهزیستی تحصیلی دانشآموزان پسر پایه ششم ابتدایی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 211-225]
-
بهزیستی تحصیلی
مدل ساختاری از رابطۀ سرمایههای تحولی درونی و بیرونی با بهزیستی تحصیلی: نقش میانجی حس انسجام [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 226-248]
-
بهزیستی تحصیلی
نقش واسطهگری خودتنظیمی انگیزشی در رابطۀ هیجان تحصیلی امید و بهزیستی تحصیلی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 48-25]
-
بهزیستی تحصیلی
اثر بخشی برنامه آموزش شایستگی اجتماعی در رفتارهای قلدری، بهزیستی و اشتیاق تحصیلی دانش آموزان قلدر [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 74-49]
-
بهزیستی روانشناختی
ذهنآگاهی و بهزیستی روانشناختی: واسطهگری عزت نفس [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 166-143]
پ
-
پایایی
ساخت و اعتباریابی مقدماتی ابزار غربالگری تابآوری روانشناختی در نوجوانان تیزهوش [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 178-210]
-
پایداری تحصیلی
پیش بینی پایداری تحصیلی براساس باورهای هوشی دانشجویان: نقش واسطه ای انگیزش تحصیلی درونی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 96-75]
-
پذیرش فناوری
بررسی عوامل موثر در پذیرش و استفاده از فناوری سیستم مدیریت یادگیری توسط دانشجویان دانشگاه فرهنگیان [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 101-119]
-
پرخاشگری
اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر پرخاشگری، قلدری و قربانیشدن دانشآموزان دختر با اختلال نارسایی توجه/ بیشفعالی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 160-177]
-
پژوهش تکآزمودنی
اثربخشی برنامه بازی رفتار خوب بر مشکلات رفتاری دانشآموزان با کمتوانی ذهنی: یک مطالعه تکآزمودنی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 83-100]
-
پیشرفت تحصیلی
ادراک دانشجویان از تأثیر یادگیری مشارکتی بر پیشرفت تحصیلی: پیگیری کیفی یک مطالعه آزمایشی در حوزه علوم تربیتی در دانشگاه تهران [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 308-287]
-
پیشرفت تربیتی
طراحی و اعتباربخشی چارچوب مفهومی سنجش شایستگیهای غیرشناختی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 142-97]
ت
-
تابآوری
نقش واسطهای ذهنآگاهی در رابطه تابآوری و مقابله فعال با بازارزیابی شناختی در نوجوانان دختر [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 190-167]
-
تاب آوری
ساخت و اعتباریابی مقدماتی ابزار غربالگری تابآوری روانشناختی در نوجوانان تیزهوش [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 178-210]
-
تدریس نوآورانه
کاوش مؤلفههای اثربخش در تدریس نوآورانه اساتید در فضای مجازی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 120-142]
-
تعامل با همسالان
اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر پرخاشگری، قلدری و قربانیشدن دانشآموزان دختر با اختلال نارسایی توجه/ بیشفعالی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 160-177]
-
تعلق خاطر به دانشگاه
تعلق خاطر به دانشگاه بهمنزله تعیینگر هویت: تحلیل کیفی نظام معنایی دانشجویان دانشگاه شیراز [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 46-64]
-
تفکر
شناسایی مولفههای تفکر محاسباتی در مهارتهای یادگیری دوره ابتدایی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 16-45]
-
تفکر انتقادی
اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر هیجانهای تحصیلی و بهزیستی تحصیلی دانشآموزان پسر پایه ششم ابتدایی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 211-225]
-
تفکر محاسباتی
شناسایی مولفههای تفکر محاسباتی در مهارتهای یادگیری دوره ابتدایی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 16-45]
-
تنظیم هیجان
اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر پرخاشگری، قلدری و قربانیشدن دانشآموزان دختر با اختلال نارسایی توجه/ بیشفعالی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 160-177]
ح
-
حس انسجام
مدل ساختاری از رابطۀ سرمایههای تحولی درونی و بیرونی با بهزیستی تحصیلی: نقش میانجی حس انسجام [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 226-248]
خ
-
خودپیروی
اثر محیط حامی خودپیروی بر خودتنظیمی یادگیری در آموزش برخط: نقش واسطهای گفتار درونی مختص یادگیری [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 242-215]
-
خودتنظیمی انگیزشی
نقش واسطهگری خودتنظیمی انگیزشی در رابطۀ هیجان تحصیلی امید و بهزیستی تحصیلی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 48-25]
-
خودتنظیمی یادگیری
اثر محیط حامی خودپیروی بر خودتنظیمی یادگیری در آموزش برخط: نقش واسطهای گفتار درونی مختص یادگیری [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 242-215]
د
-
دانشآموز
شناسایی مولفههای تفکر محاسباتی در مهارتهای یادگیری دوره ابتدایی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 16-45]
-
دانش آموزان آسیبدیده بینایی
بررسی اثربخشی یادگیری مشارکتی بر رفتارهای کلامی دانشآموزان آسیبدیده بینایی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 1-15]
-
دانشآموزان پسر
اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر هیجانهای تحصیلی و بهزیستی تحصیلی دانشآموزان پسر پایه ششم ابتدایی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 211-225]
-
دانشجو
ادراک دانشجویان از تأثیر یادگیری مشارکتی بر پیشرفت تحصیلی: پیگیری کیفی یک مطالعه آزمایشی در حوزه علوم تربیتی در دانشگاه تهران [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 308-287]
-
دانشجویان
مدل ساختاری از رابطۀ سرمایههای تحولی درونی و بیرونی با بهزیستی تحصیلی: نقش میانجی حس انسجام [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 226-248]
-
دانشجویان دارای افت تحصیلی
اثربخشی آموزش زبان بدن بر طرحواره های شکست و نقص در دانشجویان دارای افت تحصیلی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 143-159]
-
دانشجویان هنر
بررسی رابطه محیط حامی خودمختاری و هیجانهای پیشرفت مثبت دانشجویان هنر در دوران همهگیری بیماری کووید-19: نقش واسطهای اهداف پیشرفت [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 214-191]
-
دانش هیجانی
ارتقاء نظریهذهن و دانشهیجانی کودکان پیشدبستانی: متناسبسازی و بررسی اثربخشی بسته آموزش واسطهگری مادران مبتنی بر رویکرد تحول یکپارچه انسان [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 286-265]
-
درس برنامه ریزی آموزشی
ادراک دانشجویان از تأثیر یادگیری مشارکتی بر پیشرفت تحصیلی: پیگیری کیفی یک مطالعه آزمایشی در حوزه علوم تربیتی در دانشگاه تهران [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 308-287]
-
درس روشها و فنون تدریس
ادراک دانشجویان از تأثیر یادگیری مشارکتی بر پیشرفت تحصیلی: پیگیری کیفی یک مطالعه آزمایشی در حوزه علوم تربیتی در دانشگاه تهران [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 308-287]
-
درگیری تحصیلی
کاوش مؤلفههای اثربخش در تدریس نوآورانه اساتید در فضای مجازی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 120-142]
-
دوره ابتدایی
شناسایی مولفههای تفکر محاسباتی در مهارتهای یادگیری دوره ابتدایی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 16-45]
ذ
-
ذهنآگاهی
ذهنآگاهی و بهزیستی روانشناختی: واسطهگری عزت نفس [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 166-143]
-
ذهنآگاهی
نقش واسطهای ذهنآگاهی در رابطه تابآوری و مقابله فعال با بازارزیابی شناختی در نوجوانان دختر [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 190-167]
ر
-
راهبردهای مقابله
ساخت و اعتباریابی مقدماتی ابزار غربالگری تابآوری روانشناختی در نوجوانان تیزهوش [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 178-210]
-
رفتارهای قلدری
اثر بخشی برنامه آموزش شایستگی اجتماعی در رفتارهای قلدری، بهزیستی و اشتیاق تحصیلی دانش آموزان قلدر [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 74-49]
-
رفتارهای کلامی
بررسی اثربخشی یادگیری مشارکتی بر رفتارهای کلامی دانشآموزان آسیبدیده بینایی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 1-15]
-
روایی
ساخت و اعتباریابی مقدماتی ابزار غربالگری تابآوری روانشناختی در نوجوانان تیزهوش [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 178-210]
-
روایی سازه
اعتباریابی نسخه کوتاه مقیاس نظمبخشی انگیزشی در دانشجویان [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 24-1]
-
رویکرد تحول یکپارچه انسان
ارتقاء نظریهذهن و دانشهیجانی کودکان پیشدبستانی: متناسبسازی و بررسی اثربخشی بسته آموزش واسطهگری مادران مبتنی بر رویکرد تحول یکپارچه انسان [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 286-265]
ز
-
زبان بدن
اثربخشی آموزش زبان بدن بر طرحواره های شکست و نقص در دانشجویان دارای افت تحصیلی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 143-159]
س
-
سرمایههای بیرونی
مدل ساختاری از رابطۀ سرمایههای تحولی درونی و بیرونی با بهزیستی تحصیلی: نقش میانجی حس انسجام [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 226-248]
-
سرمایههای درونی
مدل ساختاری از رابطۀ سرمایههای تحولی درونی و بیرونی با بهزیستی تحصیلی: نقش میانجی حس انسجام [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 226-248]
-
سنجش
طراحی و اعتباربخشی چارچوب مفهومی سنجش شایستگیهای غیرشناختی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 142-97]
-
سیستم مدیریت یادگیری
بررسی عوامل موثر در پذیرش و استفاده از فناوری سیستم مدیریت یادگیری توسط دانشجویان دانشگاه فرهنگیان [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 101-119]
ش
-
شایستگیها
طراحی و اعتباربخشی چارچوب مفهومی سنجش شایستگیهای غیرشناختی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 142-97]
ط
-
طرحواره شکست
اثربخشی آموزش زبان بدن بر طرحواره های شکست و نقص در دانشجویان دارای افت تحصیلی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 143-159]
-
طرحواره نقص
اثربخشی آموزش زبان بدن بر طرحواره های شکست و نقص در دانشجویان دارای افت تحصیلی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 143-159]
ع
-
عزت نفس
ذهنآگاهی و بهزیستی روانشناختی: واسطهگری عزت نفس [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 166-143]
ف
-
فرزندپروری
ارتقاء نظریهذهن و دانشهیجانی کودکان پیشدبستانی: متناسبسازی و بررسی اثربخشی بسته آموزش واسطهگری مادران مبتنی بر رویکرد تحول یکپارچه انسان [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 286-265]
-
فضای مجازی
کاوش مؤلفههای اثربخش در تدریس نوآورانه اساتید در فضای مجازی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 120-142]
ک
-
کمتوانی ذهنی
اثربخشی برنامه بازی رفتار خوب بر مشکلات رفتاری دانشآموزان با کمتوانی ذهنی: یک مطالعه تکآزمودنی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 83-100]
گ
-
گفتار درونی مختص یادگیری
اثر محیط حامی خودپیروی بر خودتنظیمی یادگیری در آموزش برخط: نقش واسطهای گفتار درونی مختص یادگیری [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 242-215]
م
-
محیط حامی خودمختاری
بررسی رابطه محیط حامی خودمختاری و هیجانهای پیشرفت مثبت دانشجویان هنر در دوران همهگیری بیماری کووید-19: نقش واسطهای اهداف پیشرفت [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 214-191]
-
مشکلات رفتاری
اثربخشی برنامه بازی رفتار خوب بر مشکلات رفتاری دانشآموزان با کمتوانی ذهنی: یک مطالعه تکآزمودنی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 83-100]
-
معنای زندگی
طراحی بستهی آموزشی ارتباط اصیل مبتنی بر نظریه وجودگرا و اثر بخشی آن بر احساس معنا و احساس تنهایی دانشجویان [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 264-243]
-
مقابله فعال
نقش واسطهای ذهنآگاهی در رابطه تابآوری و مقابله فعال با بازارزیابی شناختی در نوجوانان دختر [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 190-167]
-
مقیاس نظمبخشی انگیزشی
اعتباریابی نسخه کوتاه مقیاس نظمبخشی انگیزشی در دانشجویان [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 24-1]
-
مهارتهای تفکر
شناسایی مولفههای تفکر محاسباتی در مهارتهای یادگیری دوره ابتدایی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 16-45]
-
مهارتهای غیرشناختی
طراحی و اعتباربخشی چارچوب مفهومی سنجش شایستگیهای غیرشناختی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 142-97]
ن
-
نابینا
بررسی اثربخشی یادگیری مشارکتی بر رفتارهای کلامی دانشآموزان آسیبدیده بینایی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 1-15]
-
نظام معنایی
تعلق خاطر به دانشگاه بهمنزله تعیینگر هویت: تحلیل کیفی نظام معنایی دانشجویان دانشگاه شیراز [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 46-64]
-
نظریه ذهن
ارتقاء نظریهذهن و دانشهیجانی کودکان پیشدبستانی: متناسبسازی و بررسی اثربخشی بسته آموزش واسطهگری مادران مبتنی بر رویکرد تحول یکپارچه انسان [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 286-265]
-
نوجوانان تیزهوش
ساخت و اعتباریابی مقدماتی ابزار غربالگری تابآوری روانشناختی در نوجوانان تیزهوش [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 178-210]
-
نوجوانان دختر
نقش واسطهای ذهنآگاهی در رابطه تابآوری و مقابله فعال با بازارزیابی شناختی در نوجوانان دختر [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 190-167]
و
-
واسطهگری مادران
ارتقاء نظریهذهن و دانشهیجانی کودکان پیشدبستانی: متناسبسازی و بررسی اثربخشی بسته آموزش واسطهگری مادران مبتنی بر رویکرد تحول یکپارچه انسان [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 286-265]
ه
-
هویت
تعلق خاطر به دانشگاه بهمنزله تعیینگر هویت: تحلیل کیفی نظام معنایی دانشجویان دانشگاه شیراز [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 46-64]
-
هیجان تحصیلی امید
نقش واسطهگری خودتنظیمی انگیزشی در رابطۀ هیجان تحصیلی امید و بهزیستی تحصیلی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 48-25]
-
هیجانهای پیشرفت مثبت
بررسی رابطه محیط حامی خودمختاری و هیجانهای پیشرفت مثبت دانشجویان هنر در دوران همهگیری بیماری کووید-19: نقش واسطهای اهداف پیشرفت [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 214-191]
-
هیجانهای تحصیلی
اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر هیجانهای تحصیلی و بهزیستی تحصیلی دانشآموزان پسر پایه ششم ابتدایی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 211-225]
ی
-
یادگیری از ارزشیابی
اثربخشی رویکرد یادگیری وارونه فردی- مشارکتی و شکل ارزشیابی آن بر بازدههای سطح بالای شناختی در درس علوم تجربی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 65-82]
-
یادگیری خودنظمبخش
اعتباریابی نسخه کوتاه مقیاس نظمبخشی انگیزشی در دانشجویان [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 24-1]
-
یادگیری مشارکتی
بررسی اثربخشی یادگیری مشارکتی بر رفتارهای کلامی دانشآموزان آسیبدیده بینایی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 1-15]
-
یادگیری مشارکتی
اثربخشی رویکرد یادگیری وارونه فردی- مشارکتی و شکل ارزشیابی آن بر بازدههای سطح بالای شناختی در درس علوم تجربی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 65-82]
-
یادگیری مشارکتی
ادراک دانشجویان از تأثیر یادگیری مشارکتی بر پیشرفت تحصیلی: پیگیری کیفی یک مطالعه آزمایشی در حوزه علوم تربیتی در دانشگاه تهران [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 308-287]
-
یادگیری وارونه
اثربخشی رویکرد یادگیری وارونه فردی- مشارکتی و شکل ارزشیابی آن بر بازدههای سطح بالای شناختی در درس علوم تجربی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 65-82]
-
یادگیری وارونه فردی
اثربخشی رویکرد یادگیری وارونه فردی- مشارکتی و شکل ارزشیابی آن بر بازدههای سطح بالای شناختی در درس علوم تجربی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 65-82]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد